מהי אמונה? האם היא מסתדרת עם ההיגיון? או שזו אמונה עיוורת? השיעור מחולק לשתי יחידות תוכן, ומתאים לשיעור כפול. מה במערך:
יחידה 1 – פתיחה מעניינת / משל מעורר מחשבה / תרגיל מפעיל / פעילות בעד או נגד
יחידה 2 – מחקר ודיון / תרגיל קורדנציה / הרחבה / משל / סיכום בסבב
תגובה אחת
שיעור עוצמתי ברמה שלא הכרתי! העברתי בכיתה י”א, הבנות לא רצו לצאת להפסקה… מסר מעצים ומחזק, לקח לי קצת יותר משעתיים… (בכלל, באופן כללי לדעתי החלוקה לזמנים לא ממש מדוייקת, כדאי להתגמש)